jjennyli

-hej

Kategori: Allmänt

Hej på er!
Måndag återigen. Jag har spenderat långhelgen i fjällen som bjöd på fantastiskt väder och alldeles för lite plugg. Vaknade upp halvt levande imorse och körde iväg till Skellefteå. Har spenderat dagen på fys/lan och jag har lärt mig lite mer om hjärt- och arbetsEKG. Kom hem klockan fyra, åkte på gymmet, lagade middag och skrev på mitt arbete som ska in om alldeles för få dagar. Nu har jag tagit paus och ska iväg på fotbollsträning och sen kanske det blir en prommis med Frida om hon ser mitt meddelande i tid (pik) 

Imorgon börjar jag 14.00 men har hela dagen planerad ändå, sover sen över i Skellefteå för att slippa komma hem halv elva på kvällen och fara iväg halv sex morgonen efter. Då vet ni! 

Bjussar på några pix






Kommentera inlägget här: